pondělí 17. července 2017

ZAFUL JEDNODÍLNÉ PLAVKY - CARVOEIRO

Krásný večer,

jsem tu hned zpátky s dalším článkem a fotkami, jelikož jsem od e-shopu Zaful dostala tyto  červené jednodílné plavky s výšivkami na prsou a využila jsem toho, že jsem na tak krásném místě v Portugalsku a nafotila tu nějaké zajímavé snímky. Doufám, že se vám budou líbit a pokud byste chtěli vycestovat právě sem, tak hledejte místo zvané Carvoeiro.

Jinak info k plavkám je takové, že jsou úžasné. Skvěle mi padla velikost S. Zavazování mají za krkem a kytičky přesně padnou na oblast, kterou mají zakrývat. Trošičku mi vadí, že ta zadní část je příliš velká, takže to vypadá trošku jak ,,bombarďáky", ale ono se to retro teď nosí 🙈. Trošku mi přijde, že pouštějí barvu, jak ty předešlé plavky, což je pro mě velké mínus. Jinak všude drží jak přikované, takže koupání je pohodlné i ve vlnách. Vadí mi na nich nepraktičnost při opalování. Musíte odhalit vršek a i tak když jsou plavky shrnuté do spodní části bikin, tak se nedá příliš odhalit bříško a opálení je nerovnoměrné.

Tak jako tak jsou to mé oblíbené plavky a dají se nosit i s šortkami do pasu, což vypadá pak jednoznačně sexy a je to super kousek i na party.

Focení jsem si moc užila. Pokaždé se snažím usmívat a dělat nějaké různé spontánní pohyby, protože když jen tak stojím a pózuji, tak pak na fotkách vypadám nepřirozeně a moc se mi to nelíbí. Tak mi řekněte, jestli se vám tyhle přirozené momentky líbí.

Povězte mi jestli je to HOT or NOT?

























34 komentářů:

  1. Jsou moc pěkné, sluší ti! Máš krásnou postavu :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotografie a nádherné plavky :-) moc ti sluší!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Tie plavky sú dokonalé, niečo podobné už celkom dlho zháňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie plavky sú nádherné :P veľmi ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  5. Plavky sú prekrásne!!!! Moc sa ti hodia! A vyzerajú dosť kvalitne.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou ušité dobře a z kvalitního materiálu, určitě doporučuju!

      Vymazat
  6. Fotky jsou skvělé, mám ráda takové energické taky více než pózování :) Plavky jsou zajímavé a hezké barvy, ale zezadu se mi popravdě vůbec nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no, jsou to takové bombarďáčky. A ve předu jsou dost vykrojené, na některých fotkách je to celkem dost vidět ;).

      Vymazat
  7. Plavky jsou opravdu nadherne jako cele fotky :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  8. Na mě jsou plavky trošku moc odvážné, ale jinak jsou opravdu krásné! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. krásný prostředí, příště bych fotografovi řekla ať tě vyfotí víc z blízka i když chápu, že na těch skálách to mohlo být víc složité

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsme si říkali :(. Nechtěla jsem fotky stříhat, protože každá nejde stejně upravit tak, aby to vypadalo stále pěkně.

      Vymazat
  10. Vypadají vážně dobře, takové neobvyklé..... krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Přirozenost je krásná, všude jsou samé modelky z Instagramu s dokonalými pózami. Potěší vidět něco "normálního" :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! Já jsem se o ty ,,modelkovské" pózy právě ani nesnažila a ani mi to nejde :D.

      Vymazat
  12. Na to opalování jsou fakt blbý, proto raději volím bikiny, i když postavu modelky zrovna nemám :D nicméně se mi hrozně líbí, moderní, seknou ti, padnou ti a dobrej střih.:) a jednozačně HOT.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Plavky jsou teda nádherné a jak píšeš vhodné i ke kraťasům. Koukala jsem na ně na Zafulu, mají tam spoustu pěkných plavek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!