středa 26. července 2017

WISHLIST BANGGOOD

Bělící pudr obsahuje dřevěné uhlí z bambusu, které by mělo zuby přírodně vybělit a zbavit různých skvrn na zubech. Zajímalo by mě, jestli to opravdu funguje, ale bojím se, aby mi to nezničilo sklovinu, protože těmto produktům moc nevěřím. Zkoušeli jste to někdo?  Cena 4.33€ Odkaz na produkt máte pod obrázkem.


BĚLÍCÍ PUDR ODKAZ ZDE
Zdraví monitorující hodinky -  nějaké takové bych si chtěla pořídit. Určitě by se mi líbily právě tyto multifunkční spojené s telefonem.  Změří například puls, kroky či dobu spánku a spoustu dalších věcí. Jsou voděodolné a dají se připojit k vašemu smartphonu. Cena 27.78€

Smart watch - odkaz zde
Matné dlouhotrvající rtěnky - moc se mi líbí odstíny těchto rtěnek a určitě si jich pár objednám, protože alespoň na fotkách vypadají skvěle! Cena 5.72€

Matné rtěnky - odkaz zde
Paruky - ty si pravděpodobně objednám, jelikož chci vyzkoušet nějaké bláznivé líčení na festivaly a různé tématické party. Tady na této stránce mají velký výběr a paruky jsou poměrně levné, tak jsem zvědavá na kvalitu. Co si o parukách myslíte Vy? Cena 10.32 €.

Paruky - odkaz zde

21 komentářů:

  1. Paruku doma mám a občas jsem ji i nosila a nikdo mě nepoznal:D také mě napadlo k nějákému líčení ji použít. :) O tom bělícím teď psala jedna youtuberka na instagram a někdo ji pod to napsal, že s tím má zkušenosti a že to nebělí jakože samostatně, ale musíš mít už předtím bělenou sklovinu a pak to používat k její údržbě, aby zůstala bílá... nevím, co je na tom pravdy, jen jsem to zahlédla.:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hhaha tak to s tou parukou je zábavný! aha aha, tak to si zkusím někde vyhledat nebo se zeptat. Díky za radu.

      Vymazat
  2. Ten bělící pudr vypadá hodně zajímavě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Po pudru už koukám delší dobu, viděla jsem ho někde na netu, ale myslím, že byl od jiné značky. Pokud je výsledek ve skutečnosti jako na obrázku, tak ho chci :-) jen teda stál asi 800,- Kč a to je docela dost...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda je celkem dost, vyzkouším ho a dám vědět :)

      Vymazat
  4. Ty rtěnky jsou krásné ♥♥ a ten bělící pudr bych taky chtěla zkusit :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. what a nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty paruky jsou super, taky mam doma ;) Jinak co jeste doporucuji, tak odsud objednavam barevne kontaktni cocky - https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/barevne-kontaktni-cocky Prijemne se nosi tak je obcas nosim i do prace a je sranda, kdyz lidi si vsimnou, ze mam jinou barvu oci a ja jim reknu, ze tuhle mam vzdycky :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Hi dear, i'm a new follower, can you follow mine? thanks <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty rtěnky vypadají božsky :) díky za tip :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. Od Banggood mám jedny šaty a jsou opravdu krásný! Až mě to překvapilo :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na ty moje! Jedny jsem si tam objednala.

      Vymazat
  10. Rtěnky vypadají opravdu suprově. A pudr na zuby už chci nějakou dobu vyzkoušet taky tak uvidím pro jaký se nakonec rozhodnu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  11. Paruky jsou super! Také nějakou barevnou chci :) Skvělé tipy Jani :)

    OdpovědětVymazat
  12. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpovědětVymazat
  13. to bambusové uhlie by som hrozne rada aj ja vyskúšala, len ktovie, či to naozaj niečo robí :D :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!