neděle 23. července 2017

Letní mini šaty - ZAFUL WISHLIST

Krásný večer,

doufám, že si užíváte víkend a jistě někam vyražte, abyste se rozveselili anebo si hezky doma odpočiňte u nějakého vašeho oblíbeného seriálu. Tady ve Faru máme obrovskou motorkářskou akci a já se dnes večer chystám vyrazit na nějakou tu párty a proto jsem si taky na e-shopu www.zaful.com vybírala nějaké mini šaty. Mají tam opravdu široký výběr barev, střihů a módní trendy, které teď můžete vidět na každé sociální síti se tam taky objevují. Například květované výšivky, proužkované komplety v modré a žluté barvě, anebo také volánky. 

Co se barev týče, tak za mě letos vítězí žlutá a bohužel ale musím konstatovat, že zrovna v mém šatníku žádnou takovou letní žlutou nemám, takže to musím hodně rychle napravit, protože právě tato barvička na mé opálené pokožce vynikne nejlépe. 

Který z těchto trendů se líbí právě Vám? Já jsem podlehla výšivkám a kytičkám, ale popravdě se mi moc nelíbí ty kostičkované alá ,,ubrus" vzory. Teď vám sem nasdílím pár fotek s odkazy právě z tohoto e-shopu se všemi těmito trendy a povím vám, které šaty jsem si vybrala právě já a až mi přijdou, tak se jisto jistě můžete těšit na foto-recenzi. 



Žluté šaty (klikněte zde)
Růžové mini šaty - odkaz zde

Stříbrné mini šaty - odkaz zde
Ubrusové šaty :D - odkaz zde
Květované šaty s volánkem - odkaz zde
Červené s volánkem - odkaz zde
PS: tak nakonec si vyberu asi dvoje a to ty stříbrné flitrované (mají tam i červené a zlaté) a pak pravděpodobně ty žluté, až mám konečně tuto mojí oblíbenou barvu v šatníku, ale přemýšlím o jiném střihu, protože mám krátký krk a rolákoidní kousky nelichotí mému kulatému obličeji. 

Další mini šaty můžete najít pod tímto odkazem AQUÍ - ZDE

16 komentářů:

  1. Ty poslední tři jsou božské !!

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť raz čo čítam o Zaful :D Už si odtiaľ skúsim objednať aj ja!
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ty první dvoje šaty jsou parádní! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Je zajímavé, jak se každé líbí jiné typy šatů :)

      Vymazat
  5. Všechny jsou krásné, ale třetí a páté jsou nádherné!

    www.windypinkstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty třetí nemusím, jak jsem psala výše, ale ty páté jsou super!

      Vymazat
  6. Posledné troje šaty sú neuveriteľné, ale mojimi favoritmi by sa asi stali tie červené. :) Niekedy sa mi páčia kúsky, ktoré doslova udrú do očí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aaaach, všechny jsou tak moc krásnééé, nedokázala bych si vybrat jenom jedny :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahah já si nakonec vybrala sadu na cvičení :D

      Vymazat
  8. zaful má krásne kúsky, to uznávam! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne kúsky, ktoré sa perfektne hodia na leto! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Mňa najviac zaujali tie strieborné, sú nezvyčajne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny šaty jsou moc hezké, ale vybrala bych si právě ty "ubrusové", ty se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!