sobota 27. května 2017

Nejroztomilejší městečka - Palos De La Frontera, La Rábida - Španělsko

Krásný večer,

nedávno jsem navštívila dvě krásná městečka, která se nacházejí na jihu Španělska. Pokud se někdy budete chystat do Huelvy, tak se jistě musíte zastavit i tady. Navíc tu mají všude JAHODYYY a to nekonečné plantáže! Tahle dvě místa jsou naprosto kouzelná. Na každém rohu na vás vykoukne nějaká dekorace, obraz, kostel atd. Ostatně, vše můžete vidět na fotkách kterých mám strašně moc, ale všechny vám je sem dávat nebudu, protože byste se mi unudili. Chtěla jsem vám sem dát i historii měst, ale nakonec jsem si říkala, že si to vlastně všichni mohou vyhledat na internetu, takže vás zbytečně nebudu zahlcovat zdlouhavým článkem.

Ubytovaní jsme byli v krásném a historickém hotelu zvaném Hotel La Pinta, který má velmi pěkný retro design. Jediné, co mi na tomto hotelu vadilo, byla silná parfemace čistících prostředků, takže když jsme do pokoje vstoupili, tak naše nosy rozerval totálně silný zápach těchto produktů a až nás z toho bolela hlava, protože to nešlo ani vyvětrat. Jinak bylo vše v pořádku a pokud někdy budete shánět ubytování, tak vám doporučím stránku www.booking.com.

Pokud si budete chtít koupit jahody, tak 2kg krabice stojí 5€. Na plantážích pracují většinou cizinci. Viděla jsem tam hodně muslimek a afro-američanů.

Chtěla jsem vám také ukázat můj outfit. Cardigan a koženkovou bundičkou jsem si koupila v obchůdku zvaném Lefties, protože jsem podcenila počasí a byla mi zima. Nakonec jsem s koupí neskutečně spokojená, protože obojí nosím velmi často. Batůžek jste už mohli vidět v mém předešlém článku a mám je z Lalisy. Kalhoty jsem si koupila v Zaře a jsou velmi elegantní a pohodlné a navíc v pase mají gumičku a vůbec netlačí, což je super. Bílé tílko mám z Primarku a boty z Gatu.

Doufám, že Vás můj rychlý foto-článek zaujal a dejte mi vědět, jak se Vám líbí můj outfit.


















Hotel La Pinta


21 komentářů:

  1. Jani, ta poslední fotka je úplně nejkrásnější ♥ ale i ostatní fotky jsou hezké, nádherné prostředí, ze kterého sálá pohoda. A i Tvůj outfit se mi líbí, kalhoty musí být pohodlné a bundička je pěkná

    OdpovědětVymazat
  2. Španělsko je prostě nádherné, já to říkám pořád :-) Místa na fotkách se mi teda moc líbí, je to zase úplně něco jiného než kterékoli jiné části, pěkná architektura, každý kraj ve Španělsku je specifický a jiný. Na jih jsem se zatím ještě nedostala ale rozhodně bych chtěla a určitě to mám v plánu. Booking je na ubytování nejlepší, já rezervuji pouze zde. Outfit se mi také moc líbí, jenom boty nejsou můj styl, hezky jsi oblečená i na poslední fotce, ta halenka nebo svetr vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Já mám teda radši Portugalsko, ale Španělsko je taky super.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky! :) Líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky sú krásne a tvoj outfit je veľmi zaujímavý. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto tvoje nádherné články mám vážne rada. :) Fotky aj outfit sú skvelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! To jsem ráda a potěšilo mě to :*

      Vymazat
  6. Španělsko je úžasné! Vždycky jsem se tam chtěla podívat, ale bohužel jsem zatím nenašla dost času na to, to skutečně podniknout..... no, doufám, že to brzo napravím, protože tvé fotky mě zase úplně očarovaly!

    Měj se krásně,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda a určitě se sem vydej!

      Vymazat
  7. I love your outfit!! Come to Amity and look our women shop.

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful place! Also very nice post and pictures :)
    Visit my blog and tell me what you think:
    http://www.travelingawesome.net/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky a outfit se ti neskutečně povedl, hrozně moc se mi líbí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky! Určitě sis to užila. Já letím za týden letím do Barcelony :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  11. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog if you want

    Jana Lukic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!