úterý 30. května 2017

Fa deodorant VS Dove antiperspirant + péče o podpaží

Krásný den,

v dnešním článku bych ráda srovnala dva produkty, které jsem v poslední době používala denně a na každý jeden jsem si dokázala udělat svůj názor, a proto bych vám jej chtěla sdělit. Samozřejmě berte v potaz to, že každý máme jiný pot i pokožku těla. Já se potím někdy více, třeba po kávě nebo když jsem ve stresu, ale zase třeba někdy vůbec. Navíc mám celkově mastnější typ pokožky celého těla, což tedy znamená, že všechny sušenky to budete mít jinak.

Nejdříve bych chtěla začít Fa deodorantem s karibskou limetkou, který neobsahuje hliníkové soli a slibuje 48 hodinovou ochranu. Neměl by zanechávat žádné fleky na oblečení a šetrně působit na pokožku v oblasti podpaží. 

Abych se přiznala, tak jsem si tento deodorant koupila v rychlosti, protože jsem potřebovala nějaký nový. Nejdříve jsem byla zklamaná vůní, která je pro mě taková zvláštní. Není sladká, spíše voní právě jako kůra limetky (která mi ale ve skutečnosti voní), ale je to taková nahořklá vůně. Tak jako tak jsem si na ni už zvykla a nevadí mi. Co ale tomuto produktu nemohu odpustit je to, že prostě vůbec nefunguje, jelikož deodoranty mají za úkol neutralizovat zápach potu a mají se nanášet častěji, tak ale i přesto, že jsem toto dělala, tak jsem bohužel zápach potu cítila. Já se obyčejně v podpaží moc nepotím, ale tady ve Španělsku je strašné vedro, takže ta ochrana je tady na místě a potřeba ještě o to více. Stále jsem deodorantu dávala šanci a snažila se jej používat i v méně náročných dnech, ale beze změny. Tudíž bude vhodný pro ty osoby, které se opravdu až skoro vůbec nepotí a chtějí mít jenom trošku provoněné okolí v podpaží. Velké plus mu dávám za to, že ani po oholení pokožky neštípe, a navíc neobsahuje hliníkové soli. Zkuste se juknout na stránku Srovname.cz, kde můžete najít srovnání i dalších deodorantů, anti-perspirantů, či jiných produktů. 



Výhody:                                                                          Nevýhody:

+ šetrný k pokožce                                                        - neposkytuje 48 hodinovou ochranu
+ svěží citrusová vůně                                                   - nezabraňuje zápachu z podpaží
+ neobsahuje hliníkové soli                                          
+ krásný obal


Druhý je tedy anti-perspirant Dove original, který naprosto božsky voní. Je to taková svěží, pudrová vůně, která mi vydrží v podpaží vonět až do večera. Samozřejmě, že antiperspirant má jiné vlastnosti než deodorant a o to víc chemických látek obsahuje. Zabraňuje pocení, protože hliník uzavírá potní žlázy a pot se pak dostává z těla ven jinou cestou. Obsahuje alkohol a parabeny, které účinek ještě zvyšují. Samozřejmě, že tento produkt funguje na jedničku, ale...já jsem zastáncem bio produktů a organického způsobu života, takže co s tím? Anti-perspirant samozřejmě dopoužívám a určitě bych si jej koupila znovu, kdyby bylo potřeba a doporučit vám jej mohu všema deseti, avšak se budu snažit najít nějaký anti-perspirant na přírodní bázi. Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte Dove Original nejlevněji. 

Výhody:                                                                         Nevýhody:

+ krásná vůně                                                                - chemické složení
+ dlouhotrvající účinek
+ zabraňuje pocení
+ splňuje, co slibuje



Péče o podpaží:

Je velmi důležité pečovat o tak delikátní oblast pokožky, protože je to jeden ze záhybů našeho těla, kde se mohou tvořit bakterie, opruzeniny atd. Já vám teď popíši, jak o něj pečuji já.

 Každý den se holím žiletkami s třemi břity a to tak, že si oblast pořádně namydlím a poté jej párkrát žiletkou přejedu, dokud chloupky nevidím. Poté jej studenou sprchou opláchnu a nanáším aloe-vera gel, který pokožku zchladí a uklidní. Ráno pak občas znovu gel do podpaží aplikuji a poté použiji svůj oblíbený deodorant či anti-perspirant. V průběhu dne občas pak produkty použiji znovu, záleží na náročnosti dne. Nikdy jsem neměla moc problémy s pupínky či opruzeninami a myslím si, že to je právě díky tomu aloe-vera gelu a šetrným způsobem holení.

A jaké zkušenosti máte Vy?



39 komentářů:

  1. Já mám radši kuličkové deodoranty, přijde mi navíc, že jsou účinnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde ten Dove sprej asi i lepší než některé ty kuličkové deodoranty, ale na každém to funguje jinak :). Třeba máš pravdu :).

      Vymazat
  2. Já to střídám :) ale spreje jsou pro mě lepší, a nejraději mám DOVE značku než Fa.
    sprej Fa mě po holení strašně štípe za to Dove nejen že krásně voní ale, i zabraňuje pocení :) Samozřejmě každý má na to názor jinačí :)
    Jinak krásně napsané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář :). Taky mám raději Dove a některé spreje opravdu štípou.

      Vymazat
  3. Mně celkově produkty od Dove moc vyhovují, takže jsem ráda, že i tobě zrovna tento "padl do noty".... Co se týče Fa, asi bych si s tím nedělala hlavu, kolikrát se stane, že prostě popadneš špatný deodorant, kort když člověk ještě k tomu chvátá.. :D

    Měj se krásně,
    Natálie z https://maredifragole.blogspot.co.uk/2017/05/oxford-bath-and-salisbury.html

    OdpovědětVymazat
  4. Dove ma skutočne skvelé produkty. Či sú to už tieto spreje alebo sprchové gély . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Dove je moje oblíbená značka :)

      Vymazat
  5. Dove mi vyhovuje viac ako Fa, takže za mňa jednoznačne Dove.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  6. Dove is one of my favorites cosmetic brands :)


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  7. Hi, I follow you now #174
    kisses

    http://intonezzee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty od Dove zbožnujem a práve aj tento deodorant patrí k mojím obľúbeným. :)) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. ja som neskúšala veru ešte ani jeden z týchto, no sympatickejší mi je Dove :D

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  10. Dove je prostě super značka, a asi jim i ty parabeny a alkohol prominu, jen bohužel většina z nich dělá bílé fleky na oblečení. To je ale asi jediné, co bych vytkla. Dřív jsem této značce nějak nevěnovala pozornost, teď jí mám ale čím dál tím radši :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Používám Fa i Dove, ale s Dove natolik spokojená nejsem, navíc dělá bílé skvrny, když ho blbě šplíchnu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí! Mně tento vyhovuje a nedělá mi na oblečení žádné skvrny.

      Vymazat
  13. Já používám Garnier, ale s Dove mám také zkušenost. Voní pěkně :(
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  14. Fa kozmetiku teda vôbec nepoužívam, zato značku Dove mám veľmi rada. s Týmito antiperspirantmi z radu Dove Original mám skvelé skúsenosti a používam ich už dlhšiu dobu a som nadmieru spokojná. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já teď zkouším přírodní, ale pořád se vracím např. k Dove i Fa a pak třeba Borotalco. Teď co na mě funguje z těch přírodních (konečně) je Weleda Šalvěj. Jinak pořád s hliníkovými solemi, protože se dost potím a beru silné léky a tak ten pot zrovna nevoní...to mi dost vadí, proto to řeším takto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, Luci! Já už jsem nějaké ty přírodní taky zkoušela, ale ten od Weledy prubnu! Díky za tip.

      Vymazat
  16. Osobně používám pouze Rexonu, nic jiného mi nevyhovuje (většinou) :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  17. Mne uz ani dove na potenie nepomaha :(, mala som ho a zo zaciatku ok, ale potom som z neho viac smrdela ako vonala (ale ja mam s potenim celkovo dost problem) a facko som mala pred 100 rokmi. Teraz sa snazim pouzivat prirodne dezodoranty, ale tiez je to celkom katastrofa :(, takze neviem co so sebou budem robit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :(. Vím, že existují nějaké ty operace, které tomu zabraňují, ale nic jsem si o tom nezjišťovala.

      Vymazat
  18. Amazing post, dear! Looks wonderful :)


    Maybe follow for follow? :)
    Zapraszam na bloga.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!