pátek 5. května 2017

Den matek a tipy na dárky pro naše maminky

Krásný den,

už brzy budeme moci slavit krásný DEN MATEK, jenž byl pro mě vždy velmi významným dnem, protože jsem ve škole často vytvářela květovaná srdíčka s přáním pro maminku, kupovala jsem i různé bonboniéry, porcelánové figurky a ráda jsem své mamce dělala těmito drobnostmi radost. V poslední době se ale snažím o krapet více, protože s věkem si člověk uvědomí, jak jsou pro něj určité osoby důležité, a hlavně jelikož hodně cestuji a s rodiči trávím málo času, tak se jim snažím alespoň nějakou cestou sdělit, že na ně stále myslím. S tím se pojí i moje vášeň pro kosmetiku a módu, protože moje dárečky jsou právě s tímto odvětvím propojené. Proto mamince často dávám nějaké parfémy, krémy či kosmetiku nebo i oblečení.

Odkaz zde
Jak určitě víte, tak ráda a často nakupuji na internetovém e-shopu www.notino.cz, kde mají speciální sekci věnovanou právě tipům na dárky pro maminku, což mi přijde naprosto super, protože tam vidíte přehledně jimi vybrané produkty. Ráda bych Vám sem dala pár mých osobních tipů právě z této stránky, které bych své mamce koupila já a poté vám sdělím, co jsem skutečně vybrala.


Tuto sadu od Ryoru jsem mamce koupila k Vánocům, a protože si ji velmi pochvalovala, tak vám ji mohu doporučit, a navíc podpoříte českou značku, takže si myslím, že tento dáreček by byl pro vaše maminky super. Dalším pozitivem je cena, která je velmi příznivá a v sadě najdete 4 produkty. Je to spíše cestovní balení, takže nečekejte velký balíček. 




Tahle sada od Calvina Kleina mě zaujala na první pohled svým balením. Líbí se mi starorůžová barva a vím, jak voní ta parfemovaná voda, takže tohle by byla určitě moje druhá volba. Cena je vyšší, ale i tak si myslím, že by tento dárek stál za to. 



Slovenská značka Soaphoria je mi velmi sympatická, protože v posledních letech tíhnu spíše k organickým produktům a miluju různé typy olejů, které má právě tato značka v nabídce. Tento produkt bych mamce vybrala já, už proto, že jí nekoupím nic špatného, právě naopak to její pokožce i tělu velmi prospěje, jelikož je to přírodní olej, a navíc jsem zvědavá, jak bude vonět. 


Jak jste asi mohli pochopit, tak mamce vyberu ten poslední tip,protože mi přijde originální, cena je velmi příznivá a je to přírodní produkt, takže má za mě všechny palce nahoru. 

A co koupíte Vaší mamince právě Vy? 

22 komentářů:

  1. Já ještě nevím co mamči pořídím. Asi něco kosmetického a sladkého na zub, takže to nakombinuji. A určitě koupím něco i své babičce, je to taková moje druhá máma :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super a něco na zub je taky fajn nápad. :)

      Vymazat
  2. Taky bych vybrala mamce ten poslední tip :) My se ségrou ještě nevíme, asi něco do koupele :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  3. K Soaphoria bych se také přiklonila :). Je to skvělá značka, se kterou mám jen a jen kladné zkušenosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, určitě si od nich nakoupím více produktů.

      Vymazat
  4. Najviac ma zaujal darček č. 2 :) Super článok.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mamce kupuji většinou kytku, ale kosmetika špatná není, přemýšlím nad krémem. Ryor je super.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. You have a great blog. With the BloggerContest.com you are a candidate to win with your website or blog, promote your web page, win prizes and promotions. With the support of our sponsors via we organize our blog competition for the first time in 2017. You can learn more about participation from our website.
    You can join, the applications are ongoing.


    Web : http://www.bloggercontest.com
    Mail : contact@bloggercontest.com
    Pbx : +440694802050

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpovědětVymazat
  8. to sú pekné tipy, so Soaporiou nemám skúsenosti, no čítam len samé pozitíva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) ale už jsem od nich nějaké produkty měla a byly super :)

      Vymazat
  9. Ja ešte netuším, čo mamke na jej sviatok dám, no niečo určite vymyslím a možno to bude práve z notino :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jsem nakonec mamce koupila tento v mariankach https://www.animod.cz/luxusni-pobyt-v-mariankach-u-kolonady-polopenze.html a byla nadsena. Strasne se ji tam libilo a rada by priste opet nejaky vylet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!